Гостьова

Шановні відвідувачі сайту!

Адміністрація поліклініки №20 прагне до зацікавленого діалогу з кожним, хто зацікавлений у підвищенні якості надання медичних послуг і готовий надати пропозиції щодо вдосконалення діяльності медичного закладу.
Усі Ваші звернення будуть розглянуті та прийняті до уваги.  При цьому застерігаємо: використання ненормативної лексики, погроз, пересилка спаму є неприпустимими. Залишаємо за собою право на редагування та видалення записів.


Увага! При наявності питань щодо некоректної роботи системи MedCardPlus в частині користування сервісом онлайн-запису на лікарські прийоми, реєстарції і т.і. можна безпосередньо звернутися до служби техпідтримки на електронну пошту support@mcplus.com.ua 

Write a new entry for the Guestbook

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 3.93.74.227.
77 entries.
Татьяна Татьяна написав (ла) 11 Жовтня 2019 року в 09:57:
Подскажите, как заключить договор с семейным врачом? Что для этого нужно и куда подходить?
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Тетяно! Для підписання декларації Вам треба визначитися з вибором лікаря-терапевта або лікаря загальної практики - сімейним лікарем (відомості про них можно переглянути на сайті поліклініки за посиланням http://20pol.city.kharkov.ua/%d1%86%d0%b5%d0%bd%d1%82%d1%80-%d0%bf%d0%bc%d1%81%d0%b4/). Потім необхідно побути на прийомі у цього лікаря (графік роботи лікарів - у реєстратурі та на сайті) і підписати декларацію. З собою треба мати паспорт, ідентифікаційний код та мобільний телефон.
Дякуємо Вам за те, що Ви вибрали саме нашу медичну установу для отримання первинної медичної домоиоги.
Валентина Валентина написав (ла) 16 Липня 2019 року в 23:46:
Почему я не могу войти в свой кабинет,чтобы записаться на приём к травматологу?И что мне теперь делать?Мне надо попасть к врачу и быть уверенной,что он меня примет,т.к. я после травмы и мне сложно передвигаться.
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Валентино, з Вашим запитанням ми звернулися до розробників програми MedCardPlus. За їх повідомленням всі сервіси працюють у штатному режимі.
Можливо, Ви допустили помилку при введенні паролю або забули його, у цьому випадку можна спробувати замінити пароль. З усіма питаннями з приводу функціонування онлайнзапису на прийом можете звернутися до служби технічної підтримки mcplus.com.ua/contact/
Запис на лікарські прийоми можна також зробити через реєстратуру поліклініки, зателефонувавши по номеру (057) 725-55-37, вас запише реєстратор.
Надежда Надежда написав (ла) 12 Липня 2019 року в 11:39:
Благодарю администрацию за внимание к моему обращению. Просто хотелось бы уточнить, что невозможно прийти на вакцинацию в день обращения к терапевту, если рекомендуется пройти анализ на напряженность иммунитета, а срок его выполнения около трех дней. Поэтому это не моя невнимательность, а выполнение предписаний врача. Надеюсь, что у других пациентов, которые к вам обратятся, таких проблем не возникнет. Всех благ!
Надежда Надежда написав (ла) 09 Липня 2019 року в 13:08:
информация для тех, кто желает привиться против кори. Вам откажут в прививке, если направление от семейного врача датировано не сегодняшним числом. То есть сегодня выдано направление - сегодня и делается прививка. Причем об этом нигде не указано: ни на сайте, ни в самой поликлинике; ни семейный врач, ни в самом кабинете инфек.заболеваний об этом не предупредили. В моем случае было потрачено без толку время,от прививки придется отказаться
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Надіє! Дякуємо Вам за звернення і приносимо вибачення за непорозуміння. По суті порушеного Вами питання повідомляємо наступне.

Проводячи щеплення пацієнтів, медичні працівники поліклініки керуються відповідною нормативно-правовою базою. Зокрема, наказом МОЗ України №595 від 16.09.11 р. (у редакції наказу МОЗ України від 11.08.14 р.) Пунктом 8 Положення про організацію і проведення профілактичних щеплень передбачено, що медичний огляд перед щепленням та оформлення медичного висновку лікаря за результатом обов’язкового медичного огляду особи, яка підлягає щепленню, проводиться БЕЗПОСЕРЕДНЬО У ДЕНЬ ЩЕПЛЕННЯ.

Ви звернутися до кабінету щеплень через кілька днів після проведення медичного огляду. Таким чином, медпрацівник не мав підстав проводити Вам щеплення у день звернення.
Щодо попередження, допускаємо, що Ви могли просто не звернути увагу на цю обставину, викладену лікарем, у якого проходили медичний огляд.

Наразі, усі лікарі-терапевти та лікарі загальної практики – сімейні лікарі ще раз попереджені про необхідність доводити цю інформацію до пацієнтів. У відповідному матеріалі про щеплення від кору на поліклінічному сайті зроблено акцент на цю обставину.

Крім того, звертаємо увагу, що за результатами Ваших попередніх лабораторних обстежень, на даний момент у Вас практично виключений ризик захворювання на кір. Про це Ви були проінформовані під час особистого звернення до адміністрації поліклініки.

Вікторія Чиркіна, заступник головного лікаря з медичної частини КНП «Міська поліклініка №20» ХМР
Мария Мария написав (ла) 20 Червня 2019 року в 00:31:
Как можно записатися к врачу, если на сайте в личный кабинет можно только войти?! Нет строки "зарегистрироваться"!
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Маріє! Для того, щоб мати мождивість записуватися на лікарські прийоми онлайн, Вам дійсно треба пройти відповідну реєстрацію. У верхній частині сайту є вкладка меню Кабінет MCPLUS. Зайдіть до неї і виберіть розділ Реєстрація. Введіть усі необхідні дані.
Анастасия Анастасия написав (ла) 17 Червня 2019 року в 18:30:
Здравствуйте. Есть ещё возможность заключить декларацию с каким либо из врачей вашей больницы? И пока я не заключила ее, могу ли попасть на приём к лору , если адрес прописки привязан к вашей поликлинике?
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Анастасіє! Підписання декларацій на надання первинної медичної допомоги триває. Звертайтесь до реєстратури поліклініки та отримуйте необхідну інформацію.
Щодо прийому фахівців. Пацієнти, які не мають підписаної декларації, не внесені до бази данних, то ж виникають труднощі з їх записом на прийом. Якщо вони потребують невідкладної медицної допомоги,, лікарі-фахівці її надають. Якщо це планове відвідування, лікування та нагляд,, слід мати підписану декларацію.
Для підписання декларації необхідно визначитися з лікарем та звернутися на прийом. При собі мати паспорт, ідентифікаційний код та мобільний телефон.
Леонид Леонид написав (ла) 07 Червня 2019 року в 16:02:
Здравствуйте! К кому обратиться по поводу медсправки для работы? Это срочно.
Відповідь від адміністратора: med1
Шановний Леоніде! Медична комісія для тих, хто працевлаштовується на роботу, проводиться у поліклініці за наявності направлення організації (підприємства, компанії), яка бере людину на роботу.
З направленням необхідно звернутися до реєстратури, де фахівці нададуть вичерпну інформацію щодо медогляду у лікарів певного профілю та проведення лабораторних досліджень, виходячи з конкретних вимог по трудовлаштовуванню.
Попередньо можете звернутися до реєстратури за телефоном 725-55-37.
Анна Анна написав (ла) 27 Травня 2019 року в 20:02:
Здравствуйте! Как работают терапевты на этой неделе? Мне нужно заключить договор (на облуживание)
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Анно, дякуємо за звернення.
З приводу заключення декларації на надання первинної медичної допомоги, зверніться, будь-ласка до реєстратури (особисто або за телефоном 725-55-37) і Вам будуть надані всі необхідні роз'яснення. Лікарі-терапевти працюють за розкладом з 08.00 до 19.00.
Анна Анна написав (ла) 14 Квітня 2019 року в 22:21:
Добрый день! Я живу по улице Халтурина,подскажите по прописке меня должна обслуживать ваша поликлиника?
Відповідь від адміністратора: med1
Доброго дня, шановна Анно!
На Ваше питання є декілька варіантів відповіді.
1. У разі, якщо Ви маєте підписану декларацію на надання первинної медичної допомоги, то маєте звертатися до обраного Вами лікаря.
2. Якщо на сьогоднішній час декларація не підписана, то рекомендуємо Вам обрати лікаря-терапевта або сімейного лікаря у будь-якому медичному закладі, не зважаючи на місце Вашого проживання, та підписату декларацію на надання медичної допомоги.
3. При відсутності декларації у Вас є право звернутися до дільничного лікаря, який обслуговуває дільницю за місцем Вашого проживання, Вам буде надана невідкладна медична допомога.
Оксана Оксана написав (ла) 15 Березня 2019 року в 10:25:
Подскажите, кабинет физиотерапии работает в субботу? И какие часы работы на протяжении недели?
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Оксано! Повідомляємо, що кабінети фізіотерапії №№603-608 у березні 2019 року працюють за графіком: понеділок - п'ятниця з 08.30 до 17.00, у суботу - з 09.00 до 12.00.
Звертаємо увагу, що графік роботи фізіотерапевтичного відділення змінюється щомісяця.
Зясувати розклад на інший період часу можна у реєстратурі за телефоном 725 – 55 – 37 або на сайті поліклініки http://20pol.city.kharkov.uа, розділ Графік прийому (для цього необхідно мати реєстрацію в кабінеті інфорамційної системи MCPLUS).
Елена Елена написав (ла) 14 Березня 2019 року в 12:05:
Здравствуйте.Мною заключена декларация с врачом-терапевтом Вашей поликлиники. Необходима ли еще и декларация с семейным врачом? Если да, то где можно увидеть перечень семейных врачей 20 пол-ки, если таковые есть в штате? Спасибо.
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Олено! Пацієнти мають підписувати декларації на надання первинної медичної допомоги або з лікарем-терапевтом, або з сімейним лікарем. Ви вже маєте підписану декларацію з лікарем-терапевтом, відтак підписання декларації з сімейним лікарем Вам не потрібне.
У штаті поліклініки працюють як лікарі-терапевти, так і сімейні лікарі. Переглянути інформацію про кожного з них можна на нашому сайті у розділі Лікарі Центру ПМД за посиланням:
http://20pol.city.kharkov.ua/%d1%86%d0%b5%d0%bd%d1%82%d1%80-%d0%bf%d0%bc%d1%81%d0%b4/
Ольга Ольга написав (ла) 26 Лютого 2019 року в 12:20:
Здравствуйте! Проживаю по ул.Салтовское шоссе, за нами закреплен филиал поликлиники, который находится на ул. Камышева. Могу ли я посещать профильных специалистов в поликлинике по просп. Московскому? Необходимо ли заключать декларацию с терапевтом, если нужно посетить профильного врача?
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Ольго! Звичайно, Ви можете звертатися до всіх профільних спеціалістів поліклініки №20, незважаючи на те, у якому її підрозділі обслуговуєтесь.
При цьому звертаємо Вашу увагу, що не маючи підписаної декларації з лікарем-терапевтом, пацієнти не можуть бути записані на прийом через електронний сервіс (у зв'язку з відсутністю відомостей пацієнта у базі даних це неможливо з технічних причин). У цьому випадку прийом проводиться лише по живій черзі.
Рекомендуємо Вам підписати декларацію на надання первинної медичної допомоги і повною мірою користуватися всіма доступними медичними послугами. До речі, маючи підписану декларацію та реєстрацію у інформаційній системі MedCardPlus Ви зможете записуватися на прийоми онлайн у будь-який час, що набагато зручніше і комфортніше.
Валентина Валентина написав (ла) 08 Лютого 2019 року в 23:56:
Почему не могу войти в свой кабинет?Что- то изменилось?Летом в своём кабинете записывалась к врачу,смотрела там расписание.Сейчас набираю всё так же:e-mail,тот же пароль,а мне пишут,что ошибка.В чём дело?Как быть?
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Валентино! За останній час програмне забезпечення медичної інформаційної системи MedCardPlus зазнало суттєвих змін, внесених його розробниками. Якщо Ви бажаєте користуватися онлайн-сервісом запису на лікарські прийоми, ми готові допомогти Вам реалізувати ці наміри.
Просимо звернутися до наших фахівців у кабінет №219 (2-й поверх головного корпусу поліклініки №20) з 09.30 до 13.00 з понеділка по п’ятницю.
Для входу у Ваш профіль MCPLUS знадобиться логін та пароль створеного Вами кабінету та пароль електронної пошти, яку Ви використовували у якості логіна.
Якщо не маєте змоги підійти особисто, надішліть на Гостьову ці дані для з’ясування причин, з яких Ви не можете зайти у свій профіль. Надіслані відомості не будуть доступні для перегляду нікому крім посадових осіб, які забезпечують цю ділянку роботи.
Ви можете напряму звернутися до розробників програми, написавши їм на електронну пошту support@mcplus.com.ua
Юля Юля написав (ла) 08 Лютого 2019 року в 16:19:
Здравствуйте! Скажите, можно ли записаться к врачу не в свою поликлинику?
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Юліє! Щоб дати Вам вичерпну відповідь, необхідно зробити уточнення про те, що Ви маєте на увазі. Якщо мова йде про підписання декларації на надання первинної медичної домоги, то Ви можете обирати лікаря-терапевта чи лікаря загальної практики - лікаря сімейної медицини на свій розсуд з будь-якого медичного закладу, який має право надавати первинну медичну допомогу, підтверджене відповідними документами та підписав ДОГОВІР ПРО МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ ЗА ПРОГРАМОЮ МЕДИЧНИХ ГАРАНТІЙ з Національною службою здоров’я України.
Уточніть, будь-ласка, суть питання і ми дамо Вам конкретну відповідь.
Ирина Ирина написав (ла) 03 Лютого 2019 року в 15:38:
Добрый день. Хочу поменять пароль, иду по ссылке, а там пишет "Угроза обезврежена. безопасно прервано подключение к сайту go.sparkpostmail1.com. так как он заражен URL:Phishing". Что мне делать?
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Ірино, радимо Вам звернутися безпосередньо до розробників програми MedCardPlus за електронною адресою support@mcplus.com.ua Вони приймають заявки від пацієнтів у разі некоректної роботи системи, за потреби консультують з питань використання сервісу онлайн-запису на лікарські прийоми.
Можете також відвідати кабінет №219 (2-й поверх головного корпусу поліклініки №20) з 09.30 до 13.00 з понеділка по п’ятницю, де Вам спробують допомогти у з'ясуванні cитуації, що склалась. Для цього необхідно мати такі дані: логін та пароль створеного Вами профілю MCPLUS та пароль електронної пошти, яку Ви використовували у якості логіна.
Алексей Алексей написав (ла) 12 Грудня 2018 року в 17:49:
Добрый день, подскажите пожалуйста график работы кабинета флюорографии?
Відповідь від адміністратора: med1
Шановний Олексію, повідомляємо, що кабінет флюорографіних досліджень працює:
з понеділка по п'ятницю з 08.00 до 12.00, 14.00 - 16.00;
у суботу 22.12.18 року - з 08.00 до 12.00.
Нагадуємо, що збираючись на обстеження, при собі необхідно мати паспорт
Тетяна Тетяна написав (ла) 20 Листопада 2018 року в 20:14:
Не могу записаться к врачу,раньше все было удобно на сайте,можно было выбрать время.Сейчас непонятно что , у меня в кабинете не написано время приема врача.Как мне записаться на прием?
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Тетяно, вкажіть, будь ласка, до якого саме лікаря Ви хотіли записатися і не знайшли про нього даних у розкладі. Без конкретики ми не можемо надати Вам відповідь на поставлене питання.
Принагідно інформуємо, що останнім часом у зв'язку з впровадженням медичної реформи відбувається перехід до роботи з новими інформаційними сервісами, що викликає певні труднощі і у медпрацівників, і у пацієнтів.
Працівники служби технічної прідтримки розробника сервісу рекомендують Вам переглянути відповідну довідкову інформацію, яку Ви можете легко віднайти, знаходячись у кабінеті (слід вибрати кнопку зі знаком питання, яка знаходится у правому верхньому куту поряд з прізвищем власника кабінету).
Крім того, найближчими днями на сайті поліклініки буде завантажено розклад лікарських прйиомів нашого медзакладу (цю роботу завершують розробники програмного забезпечення), тож Вам буде зручніше обирати дати прийому.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
До речі, конкретні питання Ви можете відправити до фахівців служби техпідтримки на електронну адресу: support@mcplus.com.ua
Нелля Нелля написав (ла) 18 Листопада 2018 року в 18:46:
Здравствуйте. Зарегистрировалась здесь и сразу перенесла на бумагу данные регистрации. Сейчас при входе выдаёт ошибку, указывая, что электронный адрес неверный. Как это понимать?
Уже вторую неделю нет возможности посмотреть расписание работы врачей, не указаны сроки восстановления работы ресурса. В регистратуру не дозвонилась в пятницу, соответственно не могу планировать неделю. Это слабая техподдержка сайта? Или что? Хотелось как лучше, получилось как всегда?)))
Відповідь від адміністратора: med1
Уважаемая Нелля, Вам необходимо перерегистрировать свой профиль в MCPLUS на сайте поликлиники. Если возникнут сложности с перерегистрацией профиля, обращайтесь в 219 кабинет с понедельника по пятницу с 9.30 до 13.00.
По всем вопросам, касающимся обслуживания в поликлинике, обращайтесь к врачу-терапевту, с которым Вы заключили декларацию.
Посмотреть расписание работы врачей на данный момент возможно только находясь в созданном Вами профиле. Но через несколько дней расписание будет доступным для всех посетителей сайта в рубрике Пацієнтам - Графік прийому (зайти в нее можно с Главной страницы).
таня таня написав (ла) 22 Жовтня 2018 року в 10:19:
не могу записаться к врачу через интернет просят подтверждение где его взять?И куда писать если там только две строки emeil и пароль
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Тетяно, Ваше звернення було передане до служби техпідтримки інфорсистеми MedCardPlus.
Попередня відповідь фахівців така : Користувач неправильно написав адресу електронної пошти, а саме: замість gmail написано jmai. Хочемо припуститти, що це всі неточності.
Щоб надати повну відповідь, треба вказати, яке саме підтвердження необхідне: підтвердження пошти, акаунта чи підтвердження у реєстратурі після створення кабінету".
Тож Ви, Тетяно, можете звернутися безпосередньо до фахівців служби техпідтримки за електронною адресою support@mcplus.com.ua та детальніше описати проблему, яка заважає Вам користуватися сервісом онлайн запису до лікаря.
Ольга Ольга написав (ла) 15 Жовтня 2018 року в 20:59:
Добрый день, подскажите пожалуйста, я подписала декларацию с семейным врачом вашей поликлиники, могу ли я обращаться к специалистам этой поликлиники? Хочу посетить гинеколога, в поликлинике я не зарегистрирована, мы недавно с мужем переехали, раньше обращались в 5 поликлиника, нужно еще регистрироваться в поликлиники?
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Ольго! Для того аби потрапити на прийом до гінеколога, Ви маєте звернутися до лікаря, з яким заключили декларацію. У нього Ви отримаєте направлення на прийом до фахівця жіночої консультації, він же надасть усі необхідні пояснення щодо порядку відвідання лікаря-гінеколога.
Show Buttons
http://20pol.city.kharkov.ua/?feed=rss2
http://instagram.com
Hide Buttons