Гостьова

Шановні відвідувачі сайту!

Адміністрація поліклініки №20 прагне до зацікавленого діалогу з кожним, хто зацікавлений у підвищенні якості надання медичних послуг і готовий надати пропозиції щодо вдосконалення діяльності медичного закладу.
Усі Ваші звернення будуть розглянуті та прийняті до уваги.  При цьому застерігаємо: використання ненормативної лексики, погроз, пересилка спаму є неприпустимими. Залишаємо за собою право на редагування та видалення записів.


Write a new entry for the Guestbook

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 18.206.83.16.
104 записи
Артем Артем написав 29 Березня 2021 року в 17:35:
Добрый день. 29е марта, понедельник. с 17:20 до 17:35 не могу дозвонится на номера регистратуры которые указаны на сайте, а именно - 725-55-37, 725-59-44 ,хотя в информации на сайте сказано, что медицинское учреждение работает с 8:00 до 18:00
Відповідь Адміністрації: med1
Шановний Артемие, адміністрація поліклініки приносить Вам вибачення ха незручності.
Телефони реєстратури працюють протягом усього робочого часу, перебоїв не зафіксовано.
Впродовж 15 хвилин телефон міг бути зайнятим прийомом дзвінків інших пацієнтів. У таких випадках слід дочекатися відповіді або зателефонувати повторно. Реєстратор також може бути зайнятий вирішенням робочих питань і впродовж невеликого проміжку часу знаходитися поза реєстратурою.
Галина Галина написав 22 Березня 2021 року в 13:05:
Доброго дня. Мені потрібно зробити маммографію. Я зателефонувала до реєстратури 19 березня та отримала відповідь, що запис здійснюватиметься у понеділок, 22.03 зранку.Телефоную в понеділок з 8.00 до 11.30 кожні 10-15 хвилин за номером реєстратури 725-55-37. Працює автовідповідач, але оператор жодного разу не підняла слухавки. Я знайшла інший номер:725-59-44, з якого мені відповіли, що запис вже закінчено, і невідомо, коли буде наступний.
Порадьте, будь ласка, як я можу записатись на маммографію
Відповідь Адміністрації: med1
Доброго дня Галино!
Просимо написати Ваш мобільний номер телефону (він не буде доступний для перегляду користувачами сайту). Наш співробітник зв'яжеться з Вами для вирішення питання запису на мамографіне дослідження (є випадки, коли хтось із записаних пацієнтів не може прийти, тож ми запросимо на цей час Вас).
Юля Юля написав 19 Березня 2021 року в 13:03:
Спешила к врачу по записи, когда подошла к поликлинике, то санитарка была входную дверь. Попросила войти, она ответила "ждите" Я не могу ждать, пока она натрет дверь, открыла дверь и вошла. В ответ пошли крики о том, что надо меньше спать, чтоб не опаздывать и что я ей в голову дверь кинула. Когда спросила её фамилию, то она зашла в регистратуру и забежала за угол. Обидно, что в хорошей поликлинике работает такое хамло.
Відповідь Адміністрації: med1
Щановна Юліє! Адміністрація поліклініки приносить Вам вибачення за некоректну поведінку нашої співробітниці, З нею проведено бесіду та вказано не недопустимість подібного ставлення до пацієнтів медзакладу.
Дякуємо за звернення та бажаємо Вам міцного здоров'я.
Оксана Оксана написав 12 Лютого 2021 року в 11:38:
Добрый день. Записалась на приём к эндокринологу (308к) и подождала свою очередь больше чем полмесяца. Когда пришла на приём, выяснилось, что все занимают очередь к врачу и вообще не интересно кто по записи, а кто просто пришёл и занял очередь. Другие врачи уже давно контролируют запись и время, к ним, во время карантина, не нужно сидеть в очереди из 8 человек. Плюс отдельная очередь на инсулин. Соблюдать дистанцию в таких условиях невозможно. Очень большая просьба к администрации больницы, исправить данную ситуацию. Если электронная очередь не работает для данного кабинета, не путайте людей и не заставляйте записываться заранее.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Оксано! Перепрошуємо за незручності, з якими Ви зіткнулися на прийомі. Адміністрацією поліклініки спільно з лікарем-ендокринологом розглянуто Ваше звернення.
По суті звернення повідомляємо, що електронна черга на лікарські прийоми буде функціонувати й надалі. Як Ви самі, зауважили, цей сервіс більшою мірою спрацьовує і додає зручностей пацієнтам.
Що стосується прийомів лікаря-ендокринолога, то дійсно мають місце певні збої. Це перш за все пов’язано з тим, що лікарю доводиться приймати поза чергою пацієнтів, які мають невідкладні стани, і потребують термінової корекції дози інсуліну.
Серед пацієнтів ендокринологічного кабінету значна частина має складні патології щитовидної залози, загострення цукрового діабету. При цьому за установленими нормами на кожен прийом відводиться 15 хвилин. Зважаючи на стан пацієнта, наявність багатьох супутніх захворювань, лікарю інколи просто не вистачає даного часу для повноцінного огляду і призначення. Часто лікар залишається на прийомі після завершення визначеного на це часу, аби прийняти всіх, хто потребує допомоги.
Просимо Вашого розуміння. Зі своєї сторони медпрацівники будуть намагатися робити все, що залежить від них, щоб забезпечити належний рівень надання медичної допомоги.
Наталия Наталия написав 24 Січня 2021 року в 14:55:
Здравствуйте!Моя мама,которой 82 года Полковник Екатерина Афанасьевна заключила договор с Елагиной А.С..Сейчас врач ушла на пенсию.Как быть в такой ситуации?Второй вопрос-мама стоит на учете у Меденец В.В. Может ли она обращаться к ней без всяких направлений от семейного врача?Все-таки ходить по нескольку раз на прием к врачам для нее уже тяжело.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Наталіє! Вам треба обрати іншого лікаря для укладення декларації. ВІдомісті про лікарів, які проводять укладання декларацій та їх графік роботи з'ясуйте, будь ласка, у реєстратурі. Прийти на прийом, маючи паспорт, ідентифікаційний код та мобільний телефон (Ви можете зробити це самі) й укласти декларацію на надання первинної медичної допомоги.
Що стосується прийомів лікарями-фахівцями, то при необхідності отримання їх постійної медичної допомоги пацієнту не потрібно щоразу брати електронне направлення, але медичні послуги лікарів-фахівців можуть надаватися лише за умови наявності у пацієнта декларації.
Андрій Андрій написав 06 Листопада 2020 року в 14:54:
до останнього запису - Терапевт Щербак Ольга Михайлівна - звільнена два місяці в графіку є.
По графіку прийому (намагався записатись 4 листопада) - Терапевт Сігідіна Альона Ігорівна- 5 листопада, четвер- на сайті 12-00 до 14-00, в поліклініці 14-00 до 18-00. Терапевт Івлєва Марина Станіславівна- 5 листопада, четвер- на сайті 12-40 до 14-40, в поліклініці 8-00 до 12-00. При цьому запис до лікарів на сайті за день до прийому - На жаль, на обраний час до цього лікаря записатися на прийом можна тільки звернувшись до самого лікаря.
В підсумку зїздив в поліклініку і записався через реєстратуру.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановний Андрію!
У медичній інформаційній системі Helsi, сервісом якої користуються пацієнти при онлайн запису на прийом, вказано період часу впродовж якого лікар приймає пацієнтів. У графіку прийому в поліклініці - час його повного робочого дня з врахуванням відвідування пацієнтів на дому, роботи з документами тощо.
Прохання звертатися до реєстратури поліклініки (особисто або за телефонами 725-55-37, 725-59-44), де Вам завжди допоможуть з'ясувати усю необхідну інформацію.
Андрій Андрій написав 05 Листопада 2020 року в 14:52:
Никто не следит за актуальностью данных по врачам, доктор уже два месяца как уволился,а на сайте он в графике и к нему можно записаться?
График приема врачей в поликлинике и на странице приема здесь в интернете вообще не совпадают, выписал время приема трех докторов, пришел в поликлинику- у двоих другие смены, у третьего прием на два часа позже.
И не работает запись онлайн на сайте.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановний Андрію, інформуємо Вас, що онлайн запис на лікарські прийоми проводиться безпосередньо через медичну систему Helsi, у якій реєструютья пацієнти поліклініки. Через сайт можна зайти на відповідні сторінки з даними лікарів нашого медзакладу (розділ Графік прийому за посиланням:
http://20pol.city.kharkov.ua/%d0%b3%d1%80%d0%b0%d1%84%d1%96%d0%ba-%d0%bf%d1%80%d0%b8%d0%b9%d0%be%d0%bc%d1%83/)
Усі поточні зміни у графіках прийомів лікарів також відображаються у Helsi.
Просимо надати конкретні відомості (прізвища лікарів, дати звернення чи запису) для перевірки викладених Вами фактів.
Олена Миколаївна Олена Миколаївна написав 04 Листопада 2020 року в 11:10:
Добрий день! Чи можливо зробити так, щоб лікарі гінекологічного відділення в години прийому не приймали фармацевтичних агентів?
Відповідь Адміністрації: med1
Вітаємо Вас, шановна Олено Миколаївно!
Дякуємо Вам за звернення та Вашу небайдужу позицію.
Повідомляємо, що керівництвом поліклініки проведено роз'яснювальну роботу з лікарями жіночої консультації щодо неухильного виконання вимог по організації та проведенню прийомів пацієнтів.
Ангелина Ангелина написав 10 Жовтня 2020 року в 14:16:
Здравствуйте
Я заключала декларацию у врача Рекало, потому что училась в ХДАФК. Сейчас я уже окончила, но поступила на магистратуру. Как узнать до какого числа или года действует декларация. И если уже нет, то могу ли я заключить ещё раз?! Очень хороший врач.
Відповідь Адміністрації: med1
Доброго дня, Ангеліно! Ви звернулися до КНП "Міська поліклініка №20" ХМР, це не студентська лікарня. Уточніть, будь-ласка, адресу сайту та напишіть до потрібного Вам медзакладу за посиланням
http://studhosp.city.kharkov.ua/
Настя Настя написав 04 Жовтня 2020 року в 00:27:
Здравствуйте,подскажите пожалуйста, почему амбулатория на Туркестанской закрывается раньше 18:00 в пятницу? Или если у врачей нет приема, они имеют право уходить раньше? Зачем нужна запись по ХЭЛСИ, если два-три последних приема остаются неактивными, дословно :(На жаль, на обраний час до цього лікаря записатися на прийом можна тільки звернувшись до самого лікаря)?
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Анастасіє, вітаємо Вас.
Щодо графіку роботи амбулаторії, розташованій на вул. Туркестанська, 22. У відповідності до договору, укладеного КНП «Міська поліклініка №20» ХМР з Національною службою здоров’я України, про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, визначено наступний графік роботи цього структурного підрозділ: понеділок – п’ятниця – 08.00 – 16.00, субота – 08.00 – 13.00, вихідний день – неділя. Медичні працівники дотримуються графіку роботи. У медичній інформаційній системі Helsi, часом має місце використання загальних формулювань без врахування особливостей прийому у конкретній амбулаторії.
Ви завжди можете з’ясувати усі деталі у реєстратурі за телефоном 725-03-61.
Бажаємо здоров’я!
Катя Катя написав 27 Вересня 2020 року в 19:42:
Добрый вечер. Подскажите у вас делают обследование Энцефолограмму головы и сколько это стоит?, если направление от терапевта то данное обследование бесплатно? Благодарю.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Катерино, вітаємо Вас!
Ви можете безоплатно зробити обстеження, яке Вас цікавить за двох умов.
1. Наявність декларції на надання первинної медичної допомоги, укладене з лікарем поліклініки № 20.
2. Наявність електронного направлення на проведення обстеження.
Козлова Анна Козлова Анна написав 27 Вересня 2020 року в 09:09:
Я студентка 1 курса ХДАДМ, у меня температура. В академии объяснили, что мне нужно обратиться в вашу поликлинику. Как происходит запись на прием и к какому врачу мне нужно идти на прием? В HELSI пишут, что терапевты принимают пациентов с 18 лет, мне только 17. Может есть врач, который ведет именно студентов ХДАДМ?
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Анно!
Студентів Харківських вузів обслуговує КНП "МІська студентська лікарня" ХМР. Зайдіть, будь-ласка, на офіційний сайт цього медзакладу за посиланням
http://studhosp.city.kharkov.ua/
для з'ясування контактів та отримайте безпосередньо у в студентській лікарні необхідну Вам інформацію.
Бажаємо швидкого одужання.
Катя Катя написав 14 Вересня 2020 року в 20:44:
Добрый вечер. Подскажите интересует такой вопрос, заболела проходила рентген 7.09, рентген показал, что легкие чистые, но у меня по сей день держится температура правда пока не большая 37.2-37.3, до этого была 38.3 еле сбила, беспокоит то что доси сухой кашель, кашель пустой, а ваш рентген показывает что без патологий, скажите могла ли произойти ошибка?, либо могу ли я попросить повторный рентген?
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Катерино, Вам треба звернутися до лікаря, з яким Ви уклали декларацію на надання первинної медичної допомоги, та з'ясувати усі питання, пов'язані зі станом Вашого здоров'я, дообстеження та подальшого лікування.
Зв'яжіться з лікарем по телефону або запишіться до нього на прийом через реєстарутуру або онлайн.
Бажаємо Вам здоров'я!
Ольга Ольга написав 08 Вересня 2020 року в 10:14:
подскажите, нужны ли направления к врачам для прохождения профосмотра?
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Ольго, дякуємо за звернення! Щоб пройти медичний огляд Вам треба звернутися у реєстратуру поліклініки, де Вам буде наданий перелік лікарів та досліджень. Запис на лікарські прийоми зробить реєстратор, погодивши з Вами дати та час прийомів.
Юлия Юлия написав 02 Вересня 2020 року в 08:31:
Добрый день. подскажите пожалуйста. купили квартиру недалеко от вашей поликлиники. хотели бы заключить договор с терапевтом. Что для этого нужно и как потом попасть на прием?
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Юліє! Ви можете звернутися до нашої поліклініки для підписання декларації на надання первинної медичної допомоги. Щоб підписати декларацію Вам треба визначитися з ким з лікарів-терапевтів поліклініки Ви будете її укладати. Відомості про лікарів Центру первинної медичної допомоги є на сайті поліклініки за посиланням http://20pol.city.kharkov.ua/%d1%86%d0%b5%d0%bd%d1%82%d1%80-%d0%bf%d0%bc%d1%81%d0%b4/
У реєстратурі поліклініки (т. 725-55-37) або на сайті медінформсистеми Helsi https://helsi.me/ з’ясуйте графік прийому і зверніться до обраного лікаря у день прийому. З собою необхідно мати паспорт, ідентифікаційний код та мобільний телефон.
Дякуємо за звернення, будемо раді надати Вам необхідну медичну допомогу.
Ганна Ганна написав 31 Серпня 2020 року в 17:36:
Доброго дня!
Підкажіть будь ласка, чи можливо у поліклініці пройти медогляд для надання форми 083-о? (для посвідчення водія)
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Ганно!
У нашій поліклініці функціонує водійська комісія. Усі питання Ви можете з'ясувати у реєстратурі поліклініки особисто або за телефоном 725-55-37.
Попередньо Вам треба отримати довідку нарколога та довідку психіатра встановленого зразка, необхідно мати дві фотокартки розміром 3×4.
Оплата за послуги медогляду проводиться на розрахунковий рахунок медзакладу.
Игорь Игорь написав 10 Серпня 2020 року в 09:45:
Здравствуйте. Подскажите пожалуйста, можно ли в биохимической лаборатории поликлиники сделать анализ МНО на свертываемость крови.
С уважением. Игорь Емельянов.
Відповідь Адміністрації: med1
Доброго дня, шановний Ігоре!
Повідомляємо, що у клініко-діагностичній лабораторії поліклініки №20 можна зробити зазначений Вами аналіз крові.
Для його проведення необхідно звернутися до лікаря первинної ланки, з яким заключено декларацію, та отримати електронне направлення на прийом до лікаря-кардіолога. За необхідності лікар-кардіолог виписує електронне направлення у лабораторію на проведення аналізу, що буде проведений безоплатно.
Виктория Виктория написав 13 Травня 2020 року в 15:29:
Подскажите пожалуйста, как записаться на прием к Жученко И.П ? через свой электронный кабинет, я этого сделать не могу. Спасибо за ответ.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Вікторіє! Для користування сервісом онлайн-запису на лікарські прийоми у поліклініці Вам треба попередньо зареєструватися на сайті медичної інформаційної системи Helsi за посиланням: https://helsi.me/
Ирина Ирина написав 25 Лютого 2020 року в 17:09:
От всей души хочу поблагодарить Рязанову Валентину Михайловну из инфекционного кабинета, а также работников из лаборатории. Оформляла медицинскую книжку, все очень быстро, качественно, с вниманием, с вежливым отношением, очень мне понравилось, побольше бы таких работников. Спасибо руководству поликлиники за таких сотрудников.
Е.А. Гроссу Е.А. Гроссу написав 26 Січня 2020 року в 18:17:
Хочу поблагодарить сотрудников физиотерапевтического отделения, особенно Воробьеву Татьяну Ивановну за внимательное отношение, профессионализм, ответственность. За время проведения процедур она многократно контролирует процесс, интересуется самочувствием.
Спасибо руководству поликлиники за таких сотрудников.
С уважением и благодарностью, директор Музея знаменитых харьковчан им. И. Шульженко Е.А. Гроссу

Show Buttons
http://20pol.city.kharkov.ua/?feed=rss2
http://instagram.com
Hide Buttons