Гостьова

Шановні відвідувачі сайту!

Адміністрація поліклініки №20 прагне до зацікавленого діалогу з кожним, хто зацікавлений у підвищенні якості надання медичних послуг і готовий надати пропозиції щодо вдосконалення діяльності медичного закладу.
Усі Ваші звернення будуть розглянуті та прийняті до уваги.  При цьому застерігаємо: використання ненормативної лексики, погроз, пересилка спаму є неприпустимими. Залишаємо за собою право на редагування та видалення записів.


Write a new entry for the Guestbook

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 3.227.235.216.
117 записів
Татьяна Татьяна написав 15 Вересня 2021 року в 10:22
Прошу добавить дополнительное время для получения результатов флюорографии, т.к. с 13 до 14 (время выдачи по объявлению на кабинете) очень неудобно для человека, который работает
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Тетяно!
Дякуємо Вам за звернення! Щодо видачі результатів флюорографічного обстеження, то звертаємо Вашу увагу, що крім будніх днів, вони також видаються щосуботи з 08.00 до 12.00.
Збільшити час видачі в будні дні , наразі, на жаль, немає можливості. Це пов'язано з суттєвим навантаженням медпрацівників кабінету та обмеженою кількістю штатних одиниць у цьому підрозділі медзакладу.
Наталия Наталия написав 10 Вересня 2021 року в 13:19
Что у вас с телефонами?Звонила в регистратуру по двум номерам с разных телефонов,идёт переадресация?
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Наталіє!
Приносимо вибачення за незручності. Справа в тому, що відбувся технічний збій, який має бути усунутий нашими партнерами, що обслуговують IP-телефонію.
Адміністрацією поліклініки надана необхідна заязвка, очікуємо на ремонтні роботи.
Артем Артем написав 25 Серпня 2021 року в 12:34
Добрый день
25.08.21 - не могу получить направление на перевязку к хирургу, так как не могу записаться на прием терапевту, потому что ближайшая запись на 28.08.21, а перевязки нужны уже сегодня, потому что операция была 23.08.21.
Сидеть часами у кабинета терапевта в очереди без записи нет возможности(просидел два часа безрезультатно). Хирург отказывается принимать без электронного направления, хотя в очереди нет ни одного человека.
Что мне нужно делать, что бы получить помощь в медучреждении, с которым у меня подписана декларация а не в частной клинике? В регистратуре разводят руками.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановний Артеме! Первинне зверненн до лікаря-хірурга з приводу проведення перев"язки є невідкладним станом і не потребує електронного направлення.
Якщо Ви потребуватимете подальношо хірургічного лікування і відвідання прийомів лікаря-хірурга, то в такому разі маєте попередньо отримат и електронне направлення у лікаря-терапевта.
Приносимо вибаченн та просимо Вас повідомити, до кого з лікарів-хірургів Ви звертались і отримали відмову. Іінформація необхідна для з"ясування ситуації та розгляду головним лікарем.
Наталия Наталия написав 06 Серпня 2021 року в 11:24
Здравствуйте. Подскажите, пожалуйста, можно в вашей поликлинике сделать флюорографию по направлению врача из другой поликлинике? Я по прописке отношусь к другой поликлинике, но территориально мне удобнее попасть к вам.
Відповідь Адміністрації: med1
Доброго дня шановна Наталіє!
Маючи на руках електронне направлення, Ви можете зробити флюорографічне обстеження у будь-якому медзакладі, який уклав угоду з Національною службою здоров'я України, включаючи й нашу поліклініку.
Елена Елена написав 10 Липня 2021 року в 20:09
Уважаемая Татьяна Витальевна! Огромное вам спасибо и низкий поклон за ваш нелегкий труд, профессионализм, теплоту и сердечность. Спасибо за вашу доброту, человечность, и помощь каждому человеку!!! Наша поликлиника самая лучшая, благодаря Вам у нас лучшие врачи. От всей души хочу пожелать здоровья, благополучия во всех сферах жизни. От всей души благодарна всему персоналу больницы за их доброжелательное и профессионально отношение. Долгих лет вам работы в нашей поликлиники.
Олена Олена написав 10 Липня 2021 року в 19:41
Выражаем свою благодарность самому лучшему врачу Варужану Арменаковичу,за правильное лечение, за хорошее, человеческое отношение, за понимание!!! Варужан Арменакович, врач и человек от Бога!!! Спасибо большое Вам за ваш труд! Дай Бог Вам крепкого здоровья Вам и вашим родным!!! Вы лучший врач!!!
Микола Микола написав 16 Червня 2021 року в 09:22
Хочу выразить благодарность специалистам поликлиники травматологу Аванисян Варужану Арменаковичу и специалисту отделения физиотерапии Татьяне Ивановне. Обратился с травмой колена. Быстро поставили диагноз и назначили адекватное лечение, настоящие профессионалы. Спасибо Вам, что даже сейчас, в нелёгких условиях реформирования отрасли, Вы сохранили человечность и доброжелательное отношение к пациентам.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановноий Миколо! Дуже вдячні Вам за теплі слова на адресу наших колег. Особливо приємно отримати їх напередодні професійного свята - Дня медичного працівника.
Вони дійсно висококваліфіковані досвідчені фахівці й щирі люди, завжди готові надавати ефективну медичну допомогу пацієнтам.
Бажаємо Вам здоров'я та всіляких гараздів!
Vladislav Vladislav написав 20 Травня 2021 року в 15:12
Коленный сустав.

Есть специалист в больнице ?

Процедуры электрофорез (лазер,магнит,ударная волна) prp терапия, проходит ?
Відповідь Адміністрації: med1
Шановний Владиславе!
У нашій поліклініці веде прийом лікар-ортопед-травматолог, до якого можна звернутися, попередньо отримавши електронне направлення лікаря, з яким укладена декларація на надання первинної медичної допомоги.
На прийомі лікар ортопед-травматолог вирішить питання постановки діагнозу, проведення необхідних Вам обстежень та призначить лікування.
Щодо проведення процедур у фізіотерапевтичному відділенні поліклініки - про доцільність їх проведення також подбає лікар-фахівець з урахуванням встановленого діагнозу та Вашого стану.
Катя Катя написав 26 Квітня 2021 року в 14:45
Здравствуйте ранее я Вам писала, скажите, а сколько будет стоить платно сдать анализ мочи на бак посев, на флору с антибиотикограммой?, моя гинеколог направляет меня в платную, хотя я узнавала, что в нашей поликлинике делается такой анализ, буду вам очень признательна.
Также хочу узнать делают ли в вашей поликлинике такие анализы как: Chlamydia trachomatis ПЛР (соскоб) [якісно]
Благодарю
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Катерино!
Аналіз ПЛР в лабораторії поліклініки не проводиться.
Аналіз сечі на бакпосів - виключно за електронним направленням від лікаря-терапевта, з яким укладено декларацію, або лікуючого лікаря.
Елена Елена написав 24 Квітня 2021 року в 10:46
Добрый день. Вынуждена написать сюда обращение с одновременным возмущением. Получив направление семейного врача на УЗИ я не смогла записаться ни в електронную очередь ни по телефону информатора. Мне ответили что надо в будние дни прийти в 302 Каб для записи. И это на фоне закаливающих показателей случаев ковида в нашем городе я должна лишний раз подвергать себя опасности? Уже не говоря что работающий человек не всегда может позволить себе отпроситься с работы ради какой то записи. Объясните пожалуйста чем оправдано установление такого порядка записи на УЗИ?
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Олено! Надаємо пояснення щодо порушеного Вами питання з порядку запису на УЗ-дослідження.
Дійсно, пацієнт, отримавши електронне направлення на УЗД, має записатися у реєстратурі медзакладу. Це обумовлено тим, що є необхідність розрахувати час, впродовж якого лікар УЗД буде його проводити. Різні зони дослідження потребують різного часу, тож реєстратор, записуючи пацієнта, має розрахувати час прийому, виходячи з інформації, яку вказує лікуючий лікар. Це можливо лише шляхом перегляду паперового направлення.
У електронній системі немає функціоналу, який би дозволяв бачити ці дані (його не передбачили розробники медичної інформаційної системи).
Зважаючи на незручності, з якими доводиться стикатися і пацієнтам, і медичним працівникам, адміністрація поліклініки доведе до відома партнерів цю проблему з метою доопрацювання відповідного функціоналу.
Катя Катя написав 23 Квітня 2021 року в 20:54
Здравствуйте! Подскажите пожалуйста, а есть ли в вашей поликлинике обследование энцефолограмма головы, так как в нашей 11 поликлинике нет врача!
Подскажите если есть то сколько будет стоить данное обследование? Благодарю.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Катерино! Дослідження, про яке Ви питаєте, проводиться фахівцями поліклініки за наявності у пацієнта електронного направлення в межах Програми медичних гарантій. Потрібний попередній запис на дослідження у реєстратурі поліклініки (його можна зробити за телефонами (057) 725-55-37, (057) 725-59-44).
Катя Катя написав 23 Квітня 2021 року в 20:23
Здравствуйте подскажите пожалуйста проводиться ли в вашей поликлинике анализ мои на бак посев и сколько это стоит? Так как в нашей 11 поликлинике оно не проводиться меня направили в часную. А в часной дороговато! Благодарю.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Катерино! Цей аналіз може бути зроблений у поліклініці №20 безкоштовно в межах Програми медичних гарантій за умови наявності у пацієнта електронного направлення. Прийом аналізів у бактеріологічній лабораторії проводиться з понеділка по п’ятницю з 08.00 до 11.00
Олена Олена написав 10 Квітня 2021 року в 23:55
Вітаю! Чи є в поліклініці запис на вакцинацію від Ковід? Якщо так, підкажіть в якому порядку я можу це зробити. Дякую.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Олено! Записатися на вакцинацію від Covid-19 можна у лікаря, з яким підписано декларацію на надання первинної медичної допомоги, або за телефоном 725-55-38.
Згідно запису пацієнти запрошуються до поліклініки для проведення вакцинації по мірі отримання вакцини для щеплення та з урахуванням того, до якої групи належить пацієнт у відповідності до дорожньої карти вакцинації, затвердженої Міністерством охорони здоров'я України.
Артем Артем написав 29 Березня 2021 року в 17:35
Добрый день. 29е марта, понедельник. с 17:20 до 17:35 не могу дозвонится на номера регистратуры которые указаны на сайте, а именно - 725-55-37, 725-59-44 ,хотя в информации на сайте сказано, что медицинское учреждение работает с 8:00 до 18:00
Відповідь Адміністрації: med1
Шановний Артемие, адміністрація поліклініки приносить Вам вибачення ха незручності.
Телефони реєстратури працюють протягом усього робочого часу, перебоїв не зафіксовано.
Впродовж 15 хвилин телефон міг бути зайнятим прийомом дзвінків інших пацієнтів. У таких випадках слід дочекатися відповіді або зателефонувати повторно. Реєстратор також може бути зайнятий вирішенням робочих питань і впродовж невеликого проміжку часу знаходитися поза реєстратурою.
Галина Галина написав 22 Березня 2021 року в 13:05
Доброго дня. Мені потрібно зробити маммографію. Я зателефонувала до реєстратури 19 березня та отримала відповідь, що запис здійснюватиметься у понеділок, 22.03 зранку.Телефоную в понеділок з 8.00 до 11.30 кожні 10-15 хвилин за номером реєстратури 725-55-37. Працює автовідповідач, але оператор жодного разу не підняла слухавки. Я знайшла інший номер:725-59-44, з якого мені відповіли, що запис вже закінчено, і невідомо, коли буде наступний.
Порадьте, будь ласка, як я можу записатись на маммографію
Відповідь Адміністрації: med1
Доброго дня Галино!
Просимо написати Ваш мобільний номер телефону (він не буде доступний для перегляду користувачами сайту). Наш співробітник зв'яжеться з Вами для вирішення питання запису на мамографіне дослідження (є випадки, коли хтось із записаних пацієнтів не може прийти, тож ми запросимо на цей час Вас).
Юля Юля написав 19 Березня 2021 року в 13:03
Спешила к врачу по записи, когда подошла к поликлинике, то санитарка была входную дверь. Попросила войти, она ответила "ждите" Я не могу ждать, пока она натрет дверь, открыла дверь и вошла. В ответ пошли крики о том, что надо меньше спать, чтоб не опаздывать и что я ей в голову дверь кинула. Когда спросила её фамилию, то она зашла в регистратуру и забежала за угол. Обидно, что в хорошей поликлинике работает такое хамло.
Відповідь Адміністрації: med1
Щановна Юліє! Адміністрація поліклініки приносить Вам вибачення за некоректну поведінку нашої співробітниці, З нею проведено бесіду та вказано не недопустимість подібного ставлення до пацієнтів медзакладу.
Дякуємо за звернення та бажаємо Вам міцного здоров'я.
Оксана Оксана написав 12 Лютого 2021 року в 11:38
Добрый день. Записалась на приём к эндокринологу (308к) и подождала свою очередь больше чем полмесяца. Когда пришла на приём, выяснилось, что все занимают очередь к врачу и вообще не интересно кто по записи, а кто просто пришёл и занял очередь. Другие врачи уже давно контролируют запись и время, к ним, во время карантина, не нужно сидеть в очереди из 8 человек. Плюс отдельная очередь на инсулин. Соблюдать дистанцию в таких условиях невозможно. Очень большая просьба к администрации больницы, исправить данную ситуацию. Если электронная очередь не работает для данного кабинета, не путайте людей и не заставляйте записываться заранее.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Оксано! Перепрошуємо за незручності, з якими Ви зіткнулися на прийомі. Адміністрацією поліклініки спільно з лікарем-ендокринологом розглянуто Ваше звернення.
По суті звернення повідомляємо, що електронна черга на лікарські прийоми буде функціонувати й надалі. Як Ви самі, зауважили, цей сервіс більшою мірою спрацьовує і додає зручностей пацієнтам.
Що стосується прийомів лікаря-ендокринолога, то дійсно мають місце певні збої. Це перш за все пов’язано з тим, що лікарю доводиться приймати поза чергою пацієнтів, які мають невідкладні стани, і потребують термінової корекції дози інсуліну.
Серед пацієнтів ендокринологічного кабінету значна частина має складні патології щитовидної залози, загострення цукрового діабету. При цьому за установленими нормами на кожен прийом відводиться 15 хвилин. Зважаючи на стан пацієнта, наявність багатьох супутніх захворювань, лікарю інколи просто не вистачає даного часу для повноцінного огляду і призначення. Часто лікар залишається на прийомі після завершення визначеного на це часу, аби прийняти всіх, хто потребує допомоги.
Просимо Вашого розуміння. Зі своєї сторони медпрацівники будуть намагатися робити все, що залежить від них, щоб забезпечити належний рівень надання медичної допомоги.
Наталия Наталия написав 24 Січня 2021 року в 14:55
Здравствуйте!Моя мама,которой 82 года Полковник Екатерина Афанасьевна заключила договор с Елагиной А.С..Сейчас врач ушла на пенсию.Как быть в такой ситуации?Второй вопрос-мама стоит на учете у Меденец В.В. Может ли она обращаться к ней без всяких направлений от семейного врача?Все-таки ходить по нескольку раз на прием к врачам для нее уже тяжело.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Наталіє! Вам треба обрати іншого лікаря для укладення декларації. ВІдомісті про лікарів, які проводять укладання декларацій та їх графік роботи з'ясуйте, будь ласка, у реєстратурі. Прийти на прийом, маючи паспорт, ідентифікаційний код та мобільний телефон (Ви можете зробити це самі) й укласти декларацію на надання первинної медичної допомоги.
Що стосується прийомів лікарями-фахівцями, то при необхідності отримання їх постійної медичної допомоги пацієнту не потрібно щоразу брати електронне направлення, але медичні послуги лікарів-фахівців можуть надаватися лише за умови наявності у пацієнта декларації.
Андрій Андрій написав 06 Листопада 2020 року в 14:54
до останнього запису - Терапевт Щербак Ольга Михайлівна - звільнена два місяці в графіку є.
По графіку прийому (намагався записатись 4 листопада) - Терапевт Сігідіна Альона Ігорівна- 5 листопада, четвер- на сайті 12-00 до 14-00, в поліклініці 14-00 до 18-00. Терапевт Івлєва Марина Станіславівна- 5 листопада, четвер- на сайті 12-40 до 14-40, в поліклініці 8-00 до 12-00. При цьому запис до лікарів на сайті за день до прийому - На жаль, на обраний час до цього лікаря записатися на прийом можна тільки звернувшись до самого лікаря.
В підсумку зїздив в поліклініку і записався через реєстратуру.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановний Андрію!
У медичній інформаційній системі Helsi, сервісом якої користуються пацієнти при онлайн запису на прийом, вказано період часу впродовж якого лікар приймає пацієнтів. У графіку прийому в поліклініці - час його повного робочого дня з врахуванням відвідування пацієнтів на дому, роботи з документами тощо.
Прохання звертатися до реєстратури поліклініки (особисто або за телефонами 725-55-37, 725-59-44), де Вам завжди допоможуть з'ясувати усю необхідну інформацію.
Андрій Андрій написав 05 Листопада 2020 року в 14:52
Никто не следит за актуальностью данных по врачам, доктор уже два месяца как уволился,а на сайте он в графике и к нему можно записаться?
График приема врачей в поликлинике и на странице приема здесь в интернете вообще не совпадают, выписал время приема трех докторов, пришел в поликлинику- у двоих другие смены, у третьего прием на два часа позже.
И не работает запись онлайн на сайте.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановний Андрію, інформуємо Вас, що онлайн запис на лікарські прийоми проводиться безпосередньо через медичну систему Helsi, у якій реєструютья пацієнти поліклініки. Через сайт можна зайти на відповідні сторінки з даними лікарів нашого медзакладу (розділ Графік прийому за посиланням:
http://20pol.city.kharkov.ua/%d0%b3%d1%80%d0%b0%d1%84%d1%96%d0%ba-%d0%bf%d1%80%d0%b8%d0%b9%d0%be%d0%bc%d1%83/)
Усі поточні зміни у графіках прийомів лікарів також відображаються у Helsi.
Просимо надати конкретні відомості (прізвища лікарів, дати звернення чи запису) для перевірки викладених Вами фактів.

Show Buttons
http://20pol.city.kharkov.ua/?feed=rss2
http://instagram.com
Hide Buttons