Skip to main content

ГОСТЬОВА

Шановні відвідувачі сайту!

Адміністрація поліклініки №20 прагне до зацікавленого діалогу з кожним, хто зацікавлений у підвищенні якості надання медичних послуг і готовий надати пропозиції щодо вдосконалення діяльності медичного закладу. Усі Ваші звернення будуть розглянуті та прийняті до уваги.  При цьому застерігаємо: використання ненормативної лексики, погроз, пересилка спаму є неприпустимими. Залишаємо за собою право на редагування та видалення записів.

Write a new entry for the Guestbook

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 3.14.70.203.
126 записів
Ирина Ирина написав 25 Лютого 2020 року в 17:09
От всей души хочу поблагодарить Рязанову Валентину Михайловну из инфекционного кабинета, а также работников из лаборатории. Оформляла медицинскую книжку, все очень быстро, качественно, с вниманием, с вежливым отношением, очень мне понравилось, побольше бы таких работников. Спасибо руководству поликлиники за таких сотрудников.
Е.А. Гроссу Е.А. Гроссу написав 26 Січня 2020 року в 18:17
Хочу поблагодарить сотрудников физиотерапевтического отделения, особенно Воробьеву Татьяну Ивановну за внимательное отношение, профессионализм, ответственность. За время проведения процедур она многократно контролирует процесс, интересуется самочувствием.
Спасибо руководству поликлиники за таких сотрудников.
С уважением и благодарностью, директор Музея знаменитых харьковчан им. И. Шульженко Е.А. Гроссу
Елена Елена написав 25 Січня 2020 року в 16:17
От всей души выражаю искреннюю благодарность всему коллективу физиотерапевтического отделения. Уже в третий раз попадаю на лечения. И каждый раз сталкиваюсь с прекрасным человеком и профессиональной медсестрой Татьяной Ивановной. Это мастер своего дела. Всегда в хорошем настроении; к каждом находит подход; интересуется состоянием здоровья; дает советы которые ведут к улучшению. Хочется пожелать ей, в день Татьяны, здоровья, удачи во всем, благодарных пациентов, а они, я думаю, будут всегда у такого чуткого и внимательного медработника. Спасибо Вам огромное за Ваш труд.
С уважением Елена
Елена Елена написав 24 Січня 2020 року в 18:10
Выражаю благодарность Мацыбере Тамаре Васильевне и Воробьевой Татьяне Ивановне за добросовестное отношение к своей профессии, за внимательное отношение к каждому пациенту. Это культурные, вежливые работники, знающими свое дело. Такими должны быть медработники.
Е.А. Черныш
Людмила Людмила написав 22 Січня 2020 року в 13:03
Хочу подякувати лікарці первинної медико-санітарної допомоги Маслюк Ірині Юріївні за її високий професіоналізм, чуйність та відданість своїй професії.
Екатерина Екатерина написав 18 Січня 2020 року в 15:51
Здравствуйте! Хочу поблагодарить лор-врача Светлану Викторовну Почтарёву за профессионализм, терпение и оказанную помощь. У меня был непростой случай, за который Светлана Викторовна взялась. После процедуры мне назначили только необходимые лекарства по приемлемым ценам, которые действительно помогли. В общем, я довольна результатом, у меня наконец-то прошел насморк.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Катерино! Дуже вдячні Вам за теплі слова на адресу нашої колеги - Світлани Вікторівни Почтарьової, професіонала своєї справи і чуйної людини.
Медичні працівники поліклініки готові і надалі надавати Вам необхідну медичну допомогу.
Будьте здорові та щасливі.
ольга ольга написав 15 Січня 2020 року в 04:15
заблокировался почтовый ящик, к.был привязан к этому сервису. Телефон то же. Как переписать на другой почтовый ящик?????
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Ольго! Ваше звернення ми переслали у службу підтримки інформаційної системи MedCardPlus.
Свої питання щодо роботи онлайн сервісу запису на прийом надсилайте безпосередньо до служби підтримки за електронною адресою [email protected]
Ирина Ирина написав 08 Січня 2020 року в 08:58
Добрый день. Подскажите, как можно записаться на мамографию? На сайте нет услуги, телефон в «кабинете специалиста» дан секретаря, а не регистратуры и в регистратуру не дозвониться.
Відповідь Адміністрації: med1
ВІтаємо Вас, шановна Ірино!
Повідомляємо, що запис для проведення мамографічного дослідження проводиться виключно через реєстратуру поліклініки (можна звернутися особисто або зателефонувати по тел. 715-55-37, телефон працює у штатному режимі). Такий порядок запису обумовлений тією обставиною, що кабінет мамографії обслуговую пацієнтів всього Московського району і сервіс запису онлайн не може бути застосованим.
Татьяна Татьяна написав 17 Грудня 2019 року в 11:27
Забыла пароль для входа в кабинет, перехожу по ссылке чтобы изменить пароль, пишет: "телефон не є дійсним". В пароле использую как малые так и большую букву и цифры. Но нет...
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Тетяно, Ваше звернення було відправлено до служби техпідтримки.
Нагадуємо, що у разі наявності питань щодо некоректної роботи системи MedCardPlus в частині користування сервісом онлайн-запису на лікарські прийоми, реєстарції і т.і. пацієнтам слід звернутися безпосередньо до служби техпідтримки на електронну пошту [email protected]
Татьяна Татьяна написав 11 Жовтня 2019 року в 09:57
Подскажите, как заключить договор с семейным врачом? Что для этого нужно и куда подходить?
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Тетяно! Для підписання декларації Вам треба визначитися з вибором лікаря-терапевта або лікаря загальної практики - сімейним лікарем (відомості про них можно переглянути на сайті поліклініки за посиланням http://20pol.city.kharkov.ua/%d1%86%d0%b5%d0%bd%d1%82%d1%80-%d0%bf%d0%bc%d1%81%d0%b4/). Потім необхідно побути на прийомі у цього лікаря (графік роботи лікарів - у реєстратурі та на сайті) і підписати декларацію. З собою треба мати паспорт, ідентифікаційний код та мобільний телефон.
Дякуємо Вам за те, що Ви вибрали саме нашу медичну установу для отримання первинної медичної домоиоги.
Валентина Валентина написав 16 Липня 2019 року в 23:46
Почему я не могу войти в свой кабинет,чтобы записаться на приём к травматологу?И что мне теперь делать?Мне надо попасть к врачу и быть уверенной,что он меня примет,т.к. я после травмы и мне сложно передвигаться.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Валентино, з Вашим запитанням ми звернулися до розробників програми MedCardPlus. За їх повідомленням всі сервіси працюють у штатному режимі.
Можливо, Ви допустили помилку при введенні паролю або забули його, у цьому випадку можна спробувати замінити пароль. З усіма питаннями з приводу функціонування онлайнзапису на прийом можете звернутися до служби технічної підтримки mcplus.com.ua/contact/
Запис на лікарські прийоми можна також зробити через реєстратуру поліклініки, зателефонувавши по номеру (057) 725-55-37, вас запише реєстратор.
Надежда Надежда написав 12 Липня 2019 року в 11:39
Благодарю администрацию за внимание к моему обращению. Просто хотелось бы уточнить, что невозможно прийти на вакцинацию в день обращения к терапевту, если рекомендуется пройти анализ на напряженность иммунитета, а срок его выполнения около трех дней. Поэтому это не моя невнимательность, а выполнение предписаний врача. Надеюсь, что у других пациентов, которые к вам обратятся, таких проблем не возникнет. Всех благ!
Надежда Надежда написав 09 Липня 2019 року в 13:08
информация для тех, кто желает привиться против кори. Вам откажут в прививке, если направление от семейного врача датировано не сегодняшним числом. То есть сегодня выдано направление - сегодня и делается прививка. Причем об этом нигде не указано: ни на сайте, ни в самой поликлинике; ни семейный врач, ни в самом кабинете инфек.заболеваний об этом не предупредили. В моем случае было потрачено без толку время,от прививки придется отказаться
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Надіє! Дякуємо Вам за звернення і приносимо вибачення за непорозуміння. По суті порушеного Вами питання повідомляємо наступне.

Проводячи щеплення пацієнтів, медичні працівники поліклініки керуються відповідною нормативно-правовою базою. Зокрема, наказом МОЗ України №595 від 16.09.11 р. (у редакції наказу МОЗ України від 11.08.14 р.) Пунктом 8 Положення про організацію і проведення профілактичних щеплень передбачено, що медичний огляд перед щепленням та оформлення медичного висновку лікаря за результатом обов’язкового медичного огляду особи, яка підлягає щепленню, проводиться БЕЗПОСЕРЕДНЬО У ДЕНЬ ЩЕПЛЕННЯ.

Ви звернутися до кабінету щеплень через кілька днів після проведення медичного огляду. Таким чином, медпрацівник не мав підстав проводити Вам щеплення у день звернення.
Щодо попередження, допускаємо, що Ви могли просто не звернути увагу на цю обставину, викладену лікарем, у якого проходили медичний огляд.

Наразі, усі лікарі-терапевти та лікарі загальної практики – сімейні лікарі ще раз попереджені про необхідність доводити цю інформацію до пацієнтів. У відповідному матеріалі про щеплення від кору на поліклінічному сайті зроблено акцент на цю обставину.

Крім того, звертаємо увагу, що за результатами Ваших попередніх лабораторних обстежень, на даний момент у Вас практично виключений ризик захворювання на кір. Про це Ви були проінформовані під час особистого звернення до адміністрації поліклініки.

Вікторія Чиркіна, заступник головного лікаря з медичної частини КНП «Міська поліклініка №20» ХМР
Мария Мария написав 20 Червня 2019 року в 00:31
Как можно записатися к врачу, если на сайте в личный кабинет можно только войти?! Нет строки "зарегистрироваться"!
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Маріє! Для того, щоб мати мождивість записуватися на лікарські прийоми онлайн, Вам дійсно треба пройти відповідну реєстрацію. У верхній частині сайту є вкладка меню Кабінет MCPLUS. Зайдіть до неї і виберіть розділ Реєстрація. Введіть усі необхідні дані.
Анастасия Анастасия написав 17 Червня 2019 року в 18:30
Здравствуйте. Есть ещё возможность заключить декларацию с каким либо из врачей вашей больницы? И пока я не заключила ее, могу ли попасть на приём к лору , если адрес прописки привязан к вашей поликлинике?
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Анастасіє! Підписання декларацій на надання первинної медичної допомоги триває. Звертайтесь до реєстратури поліклініки та отримуйте необхідну інформацію.
Щодо прийому фахівців. Пацієнти, які не мають підписаної декларації, не внесені до бази данних, то ж виникають труднощі з їх записом на прийом. Якщо вони потребують невідкладної медицної допомоги,, лікарі-фахівці її надають. Якщо це планове відвідування, лікування та нагляд,, слід мати підписану декларацію.
Для підписання декларації необхідно визначитися з лікарем та звернутися на прийом. При собі мати паспорт, ідентифікаційний код та мобільний телефон.
Леонид Леонид написав 07 Червня 2019 року в 16:02
Здравствуйте! К кому обратиться по поводу медсправки для работы? Это срочно.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановний Леоніде! Медична комісія для тих, хто працевлаштовується на роботу, проводиться у поліклініці за наявності направлення організації (підприємства, компанії), яка бере людину на роботу.
З направленням необхідно звернутися до реєстратури, де фахівці нададуть вичерпну інформацію щодо медогляду у лікарів певного профілю та проведення лабораторних досліджень, виходячи з конкретних вимог по трудовлаштовуванню.
Попередньо можете звернутися до реєстратури за телефоном 725-55-37.
Анна Анна написав 27 Травня 2019 року в 20:02
Здравствуйте! Как работают терапевты на этой неделе? Мне нужно заключить договор (на облуживание)
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Анно, дякуємо за звернення.
З приводу заключення декларації на надання первинної медичної допомоги, зверніться, будь-ласка до реєстратури (особисто або за телефоном 725-55-37) і Вам будуть надані всі необхідні роз'яснення. Лікарі-терапевти працюють за розкладом з 08.00 до 19.00.
Анна Анна написав 14 Квітня 2019 року в 22:21
Добрый день! Я живу по улице Халтурина,подскажите по прописке меня должна обслуживать ваша поликлиника?
Відповідь Адміністрації: med1
Доброго дня, шановна Анно!
На Ваше питання є декілька варіантів відповіді.
1. У разі, якщо Ви маєте підписану декларацію на надання первинної медичної допомоги, то маєте звертатися до обраного Вами лікаря.
2. Якщо на сьогоднішній час декларація не підписана, то рекомендуємо Вам обрати лікаря-терапевта або сімейного лікаря у будь-якому медичному закладі, не зважаючи на місце Вашого проживання, та підписату декларацію на надання медичної допомоги.
3. При відсутності декларації у Вас є право звернутися до дільничного лікаря, який обслуговуває дільницю за місцем Вашого проживання, Вам буде надана невідкладна медична допомога.
Оксана Оксана написав 15 Березня 2019 року в 10:25
Подскажите, кабинет физиотерапии работает в субботу? И какие часы работы на протяжении недели?
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Оксано! Повідомляємо, що кабінети фізіотерапії №№603-608 у березні 2019 року працюють за графіком: понеділок - п'ятниця з 08.30 до 17.00, у суботу - з 09.00 до 12.00.
Звертаємо увагу, що графік роботи фізіотерапевтичного відділення змінюється щомісяця.
Зясувати розклад на інший період часу можна у реєстратурі за телефоном 725 – 55 – 37 або на сайті поліклініки http://20pol.city.kharkov.uа, розділ Графік прийому (для цього необхідно мати реєстрацію в кабінеті інфорамційної системи MCPLUS).
Елена Елена написав 14 Березня 2019 року в 12:05
Здравствуйте.Мною заключена декларация с врачом-терапевтом Вашей поликлиники. Необходима ли еще и декларация с семейным врачом? Если да, то где можно увидеть перечень семейных врачей 20 пол-ки, если таковые есть в штате? Спасибо.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Олено! Пацієнти мають підписувати декларації на надання первинної медичної допомоги або з лікарем-терапевтом, або з сімейним лікарем. Ви вже маєте підписану декларацію з лікарем-терапевтом, відтак підписання декларації з сімейним лікарем Вам не потрібне.
У штаті поліклініки працюють як лікарі-терапевти, так і сімейні лікарі. Переглянути інформацію про кожного з них можна на нашому сайті у розділі Лікарі Центру ПМД за посиланням:
http://20pol.city.kharkov.ua/%d1%86%d0%b5%d0%bd%d1%82%d1%80-%d0%bf%d0%bc%d1%81%d0%b4/