Skip to main content

КОНТАКТ-ЦЕНТР НСЗУ 16-77: ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПАЦІЄНТІВ

06 Травня 2023 року

Зворотній зв’язок з людьми, для яких ми працюємо, надзвичайно важливий для Національної служби здоров’я. З початку року контакт-центр НСЗУ 16-77 отримав понад 36 тисяч дзвінків. З яких 56,3% від пацієнтів. Нагадуємо, яку інформацію можна отримати, зателефонувавши до контакт-центру.

Яку інформацію можуть отримати у контакт-центрі НСЗУ пацієнти?

Перелік безоплатних послуг за Програмою медичних гарантій.

Що робити, якщо в лікарні вимагають гроші?

Де знайти сімейного лікаря, терапевта або педіатра або лікарню, яка має договір з НСЗУ на амбулаторний пакет, а отже – там працюють вузькопрофільні фахівці, можуть проводити лабораторні та інструментальні обстеження.

Адреси та контактні дані медичних закладів, які мають договір з НСЗУ.

Як працює програма “Доступні ліки” та які ліки можна отримати безоплатно?

Які препарати включені до програми “Доступні ліки”?

Адреси та контакти найближчих аптек, де можна отримати ліки за програмою “Доступні ліки”.

Куди звертатися в інших випадках?

Щоб дізнатись графік роботи медичного закладу та наявність відповідних фахівців у ньому потрібно телефонувати безпосередньо до закладу.

Дізнатись про наявність в медзакладі ліків за Нацпереліком можна на сайт https://eliky.in.ua/ або зателефонувати в місцевий департамент охорони здоров’я.

Контакти сімейного лікаря з яким пацієнт має декларацію можна дізнатися в реєстратурі закладу, де він працює або через медичні інформаційні системи.

Робота МСЕК – інформацію слід уточнювати безпосередньо в лікарнях, де працює МСЕК.

Джерело: НСЗУ Національна служба здоров’я України